*Autonomia variază în funcție de greutatea utilizatorului, teren și viteză.
Am cumpărat scuterul electric BILI BIKE SHINO G2 LIT pentru tatăl meu (72 de ani) care are probleme de mobilitate datorită unei operații la genunchi. După 3 luni de utilizare zilnică, pot spune că produsul și-a făcut treaba, dar cu unele limitări de care să fii conștient.
Cel mai mare avantaj este stabilitatea oferită de cele 3 roți. Tatăl meu, care anterior se clătina pe un scaun cu rotile tradițional, se simte extrem de sigur pe acest vehicul. Sistemul de roți suplimentare din spate previne efectiv răsturnările.
Cu o încărcătură completă (4-5 ore), bateria de 60V 20Ah ține între 40-50 km (la o greutate de 85kg), depășind ușor estimările producătorului în condiții urbane.
Semnalizatoarele, luminile LED și oglinzile integrate sunt excelente pentru traficul urban. Alarma este mai utilă decât credeam – s-a declanșat de câteva ori când cineva a încercat să atingă scuterul fără să folosească telecomanda.
74kg fără baterie îl face greu de manevrat în spații mici. Dacă trebuie să-l urcați pe o rampă sau în mașină, veți avea nevoie de ajutor.
La denivelări mai pronunțate, suspensia din spate (cu arc) se comportă sub așteptări. Am observat că în timp a început să scârțâie ușor. Am rezolvat cu un lubrifiant, dar ar fi benefic să fie hidraulică și în spate.
Spațiul de depozitare promis sub scaun e mai mic decât pare în imagini și inaccesibil când scaunul este reglat la înălțimea maximă.
Asamblarea a durat cam 40 de minute (deși este prezentat ca „gata de utilizare”), mai ales pentru atașarea oglinzilor și reglajul scaunului. Frânele hidraulice din față funcționează impecabil, dar cele cu tambur din spate necesită o forță mai mare pe pedala de frână.
Afisajul LCD este vizibil ziua, dar noaptea iluminarea albastră este prea puternică și poate deruta ochii obișnuiți cu întunericul. Am dezactivat-o și folosim o lanternă externă când e cazul.
La 13.050 lei, SHINO G2 LIT este o investiție substanțială, dar justificată pentru cineva cu probleme severe de mobilitate. Comparativ cu scaunele electrice premium, oferă mai multă independență și posibilitatea de a folosi trotuarele și drumurile publice legal.
Pentru persoanele active care doresc să păstreze o formă de independență, recomand cu încredere, ținând cont de limitările menționate. Pentru utilizatori mai puțin activi sau cu spații foarte mici de depozitare, poate exista alternative mai compacte.
Ultimul cuvânt: După 3 luni, tatăl meu merge la piață singur, vizitează prietenii și și-a recâștigat o bună parte din independență. Merită fiecare leu pentru schimbarea pe care a adus-o în calitatea vieții lui!
Caracteristici generale Tip cadru Full suspension Tip bicicleta hibrid Trekking Tip furca Cu suspensie Tip suspensie furca Aer Material cadru Aluminiu Numar viteze 12 Culoare
Caracteristici generale An model 2025 Tip cadru Full suspension Tip bicicleta hibrid De oras Tip furca Cu suspensie Material cadru Aluminiu Material furca Aluminiu Material
Caracteristici generale An model 2023 Numar viteze 21 Culoare Rosu Greutate maxima suportata 150 Kg Dimensiuni Dimensiune cadru 104 cm Diametru roata 20 inch
Caracteristici generale An model 2024 Tip cadru Hardtail Tip bicicleta hibrid Cyclo Cross Pentru navetisti Tip sistem lant Single Tip furca Cu suspensie Tip suspensie
Caracteristici generale Tip cadru Hardtail Tip bicicleta hibrid Trekking Tip furca Cu suspensie Tip suspensie furca Arc Material cadru Aluminiu Numar viteze 9 Culoare Negru
Ebike-Romania.ro conectează pasionații de mobilitate urbană cu cele mai bune biciclete, trotinete și scootere electrice de pe piață. Ca experți dedicați mobilității verzi, selectăm cu grijă fiecare produs pentru a vă oferi opțiuni de înaltă calitate care transformă modul în care vă deplasați în oraș. Descoperă cu noi viitorul transportului urban!